Ben de bugün 37 haftalık oldum hamdolsun,sabah aşırı sancım vardı karnım sertlesiyordu sürekli ilk bebegim sezeryan ,yine alttan baktılar illaki en nefret ettiğim o kadar canım yandı ki ,açıklık yokmuş nst de iyi çıktı ,ultrasonda da kafası büyük karın ve çevresi küçük dediler hayırlısı ile bir doğum olsaydı