Sumydmn Fik ben de 37 oldum da niye bende böyle ağrılar yok ya 😫 hoş ilk kızımda da zerre ağrı yoktu suyum gelince doğumu başlattılar. Suni verdiler inşallah bu kendi sancısıyla gelir. Sadece vajinada yanma var da o da enfeksiyon olabilir mi acaba diyorum 🙄
1melekannesi3858 Fik ahhahs aynı valla bende bisey anlamıyorum Allah yardımcımız olsun bacım sağ salim kucagimxia alırız inşallah
1melekannesi3858 3_fistikannesi benimki fazla süreceğini sanmıyorum bebeğin suyu 8 cm kalmış bebek hareketleri de azalıyor belki yarın gün verip hemen sezaryana alırlar
3_fistikannesi 1melekannesi3858 hadi inşallah biran önce kavuşursun. Suyunun gittiğini sen farketnişmiydin
1melekannesi3858 3_fistikannesi hayir suyum gitmiyo test yapıldı son haftalar olduğu için olurmuş amni sure testi yapıldı su gelişi yokmuş
3_fistikannesi 1melekannesi3858 anladım canım bende de sürekli akıntı ve ıslaklık oluyor dün kontrolde yedim bişey çıkmadı suyum mu gidiyor diye şüpheye düşmüştüm
1melekannesi3858 3_fistikannesi bende de aynı problem vardı ama ben idrar kaciriyormusum bende o şüphe ile gittim ama doğum olacak sandim meğer yokmuş öyle biseyb