Cicek1 benimde özellikle ilk üç ay doğru dürüst belirtim olmadığı için sürekli kaygılandım. Daha önce 1 kaybım vardı. Her hafta doktora gidesim geliyordu. Kendimi mümkün olduğunca rahatlatmaya çalıştım ama rahat hissetmediğimde doktora gittim mutlaka. Yeri geldi 1 hafta sonra tekrar gittim. Kalp seslerini duydukça içim daha çok rahat etti. Bence 3 haftada 1 muayene çok uzun😅