Cicek1 5. Aya kadar öyle olur şuan bende 11+4 deyim bazen bana da hamile degilmisim gibi geliyor mife bulantim olmasa hamile oldugumu unutcam o derece 😁 2. Gebeligim oldugu icin tecrubeliyim sadece ilkinde bende süpheleniyordum acaba biseymi oldu gidip bi baksak diye eve ultrason makinesi almayi bile düşünmüştüm 🤣 rahat ol yaniii herkeste olan bir kuşku bu