Kızlar 8+2 haftalık hamileyim belirtiler olmasına rağmen kendimi hamile gibi hissetmiyorum acaba sizde de oluyor mu öyle bazen bu yüzden endişeleniyorum geçen hafta gittim doktora kalp atışını da duyduk sürekli gitmek istemiyorum ama dayanamıyorum sürekli gitsem mi diye düşünüyorum