flowerlover Bende suan 11 +3 bende ılac kullanmaya basladım prımal doktor ılacı duzenlı kullanırsan etkı eder dedı ama sureklı bulantım oluyor okey kusmuyorum ama süreklı agzımda naneli sakızla günü kapatıyorum doktorum 12 haftadan sonra bulantın gecer dedı insallah öle olur gecmıs olsun herkese ıkılı test yaptıracagım cok gergın ve heycanlıyım duanızı esırgemeyın anneler