bende 11+2 haftalığım karnıma çok ağrılar giriyordu kasıklarımda ağrıyordu ara ara sarımsı akıntı geliyordu peçeteye çok nadir meğerse idrar yolu enfeksiyonu olmuşum antibiyotik başladık 5 gün oldu içeli hiç ağrım kalmadı resmen ama ben çok şiddetli ağrılarım olmuştu çok korkmuştum