Mebus Merhaba benimde sizinki gibi dünden beri sanki regli olacakmışım gibi kasıklarımda ve belimde ağrı var. 11+2 haftalığım. Dün geçmeyince tedirgin oldum doktora gittim. Doktor bana da idrar yolu enfeksiyonu için mounoral şase ve bebek için tedbir amaçlı Progestan fitil verdi. Büyük ihtimal bende de enfeksiyon var. Dün içtim bugün belimin ağrısı geçmiş ama hafif yanma ve ağrı var sanki bugünde mounoralla geçmedi sanırım