Haticemk evet ben de bunu merak ediyorum. Daha önce okumuştum burada ekstra ücret alınmadı sadece kan tahlili parası ödemiştik dedi. Yani muayene ücreti+kan tahlili gibi. Emin olamadım benim de cumartesi 11+6 oluyor kontrol var bakalım o zaman soracağım doktora