eylulmihrasmom Yesimakkoc evet 29+4üz biz kızım oluyor 🥰💓 genel olarak tatlı isteğim pek yoktu benim hep ekşi istedim ama normal hayatımda da tatlı sevmem zaten bir de 21.haftaya kadar çok kustum🫠
Seyma5461 Yesimakkoc bende hep hamile kalmadan önce değişik şeyler aserriim diyordum ama hiç bisey göresim gelmiyor
Seyma5461 Yesimakkoc internete hiç bakmadım çevrenden öyle duymuştum ama ben kızım olacakmış gibi hissediyorum
Yesimakkoc Seyma5461 benim eşim bebekten bahaedince ağzından oğlum çıktı ne alaka dedim allah söyleti diyo erkek olsun istiyo bence ondan kesin kız olur dedim bende ama yinede cinsiyetini kestiremedim cinaiyet tahmini yapan arkadaşlardan 2 kişi kız 2 kişi erkek dedi bakalım 😂
Seyma5461 Yesimakkoc benimde mide bulantım yok Allahtan insallahta olmaz ama işte mide yanması mahvediyor
nrkrt Yesimakkoc Benim aksine bulantım çok yoğurt peynir zeytin bunlar iyi geliyor daha çok birde çorba 🙈
Yesimakkoc eylulmihrasmom bende kusma yok ama turşu severim ekşi şeyleri genel olarak seviyorum zaten cinsiyetle alakası yoktur heralde aşerdiklerimizin 😂
-ninanina- 11 haftalık hamileyim aşerme nasıl birşey merak ediyorum etrafımda rüyalarına kadar giriyor diye söylğyorlar ama hiç canım öyle birsey istemedi normal zamanda insanın canı ne şsterse o sekilde yedim ama cok merak ediyorum as ermeyi😂
Yesimakkoc -ninanina- kız bende hissetmiyorum mesela yemek yiyecez ben herşeyi seviyorum severek yiyorum yemek ayırt etmiyorum canımın bişey istediğini zannetmiyorum sadece gecen gün bi akşamda balık yapıp yesek dedim bunlar bormal hayatımızdada böyle değil mi 🙄
Busra_17dereli -ninanina- bende öyle diyordum ilk kızımda hiç aşerme olayı yaşamadım hatta açıkçası abartılıyor falan diye bile düşünüyordum . Taki gecenin 3 ünde çamaşır ipine tost asan kadınları görüp kocamı kaldırdım tost istiyorum diye bildiğin ağladım 😂😂😂
Cicekmelisa Yesimakkoc evet normalde nasılsa şimdide aynı fark yok bencede canın istediğinde o an yemediğinde ölmüyorsun yani iki dakika sonra ne istediğimide unutuyorum gunler sonra yerim yani bende böyle oldu herkesde böyledir bence Böyle olmayan cok nazlıdır heralde😂
eylulmihrasmom Yesimakkoc hiç alakası yok tabiki 😅 dediğim gibi normalde de yatkın sevmediğim ve midem çok bulandığı için hep salatalık erik yeşil elma yerdim