Seyma5461 ben normalde öyle aman aman tatlı istemem yani varsa yerim hatta önüme konsa bazen yemem bile hele bu dönemde hiç mi hiç görmek bile istemiyorum midemi bulandırıyor ama tuzlu çok yiyorum çünkü hem açlığımı bastırıyor hem bulantımı kesiyor yani mecbur yiyorum ama iyi de geliyor. Normalde de hep ekşi ve tuzlu yerim ama bu dönemde tatlı asla görmek istemiyorum tuzlu daha çok yiyorum 12+1 deyim bakalım ne olacak cinsiyeti çok merak ediyorum 🙈