Benimde prolaktin 49 çıktı ilaç kullanıyorum şuan
Aynı sen gibi 7 ay öncesinde bi kaybım var benmde düzenli olan adetim 2 3 aydır 5 gün gecikiyor hormon testi için gittiğimde prolaktin yüksek çıktı dostinex kullanıyorum sende mi 8 adet olan hapı ortadan ikiye bölüp haftada bir mi kullanıyorsun