DidemB ben bı kere kayıp yaşadım bir yıldır olmuyo 4 ay falan olunca yaşadım bu prolaktini 47 çıkmıştı dostinex kullandım bitti şimdi 30 çıktı gebeliğe engel mi acaba.. reglim her ay düzenli gelirdi iki aydır bı üç gün gecikti bı iki gün önce geldi.. yumurtlama takibi eşim askeri personel görevdeyken yapardım ama şimdi yanımda diye yapmıyorum her günü değerlendiriyoruz diye