birmeleginannesi_ o kadar hikaye okudum ki çocuk sahibi olmayanlarla ilgili ve hiç bir sorun yokken bile stresten dolayı olmuyordu bende çok pimpirkli biriyim hatta gebeliğimde hala kaybetme korkum var ama hep tevekkül etmeye çalışıyorum çünkü her şey Rabbimden geliyor siz kendinizi şartlandırmayın çok ilaç kullanmayın civan perçemi bitkisi var onu kullanabilirsinz kadınlar için çok faydalı ama dediğim gibi sakin kalın kendinizi yormayın psikoloji çok önemli dua ve tevekkül edinn rabbim isteyen gerçekten evlâd kıymeti bilen herkese nasip etsin bu duyguyu