BusenurOzkan-
Mayısta gebelik planlaması yaptık haziranda güzel haber aldık ama gelişimi 7.haftada durdu maalesef ilk hafta çok zor geçti psikolojik olarak ama şu an iyiyim çok şükür
İnşallah rabbim isteyen herkese nasip eder. Sağlıkla mutlulukla ❤️
Bu arada biz de ilk ay denedik takvime göre olmadı meğer erken yumurtlama oluyormuş bende haziranda ovülasyon testi ile pik yaptığı günü değerlendirdik, bayağı yardımcı oluyor testler deneyebilirsiniz siz de 😇