BusenurOzkan- merhaba öncelikle Rabbim sana ve isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin 🙏🏻 ben 6 ay korundum sonra herkes çocuğun olmaz felan diyordu korunma diyordu ben korktum bi de benim adetlerim 3-4 yıldır çok ağrılı geçiyordu, bizim köyde bi kadın vardı annem hep ona gidelim rahimin sarkmıştır belki o yüzden adetlerin bu kadar ağrılı geçiyordur diye neyse ben hep yok diyordum korkuyorum doktor değil birşey değil diye. 6.ayda korunmadım yumurtalamayı takip ettim adetten hemen sonra ilişkiye girdim en az 5-6 kes korunmasız ama sonraki ay adet oldum o kadar korktum ki çocuğumuz olmayacak diye. Neyse annemi aradım köye gittik kadın rahimimle oynadı üzerine köyden topladığı bi otu sütle kaynatıp koydu 1-2 saat öyle bekletti, ertesi gün tekrar gel bakayım dedi gittim kadın bana dedi ki rahimin çok sertti dün ne kadar deneseydin de çocuğun olmazdı anca ilaçla felan olurdu diye. 3-4 sene önce ağır birşey kaldırmışsın rahimin kaymış dedi. Düzeltti eve geldim tabi bunu adetteyken yapıyorlar eve geldim adetim bitti hemen ilişkiye girdim diğer adetime 1 hafta kala bıraktım, 2 gün kala da test yaptım pozitif çıktı, eğer çevrenizde böyle biri varsa muhakkak gidin çünkü ben faydasını gören çok kişi gördüm ben korktuğum için gitmiyordum ama her iki ablamda o şekilde hamile kalmıştı 🙏🏻