BusenurOzkan- Öncelikle Allah isteyen herkese evlat nasip etsin. Ne kadar doğru bilemiyorum tabi ama benim şöyle bir düsüncem var. Her insanın bünyesi farklıdır, hormonları olsun, yumurtalıkları olsun, regl döngüsü olsun farklıdır. Bence hamile kalmayı kolaylaştıran bir yöntem var, yani bu sadece benim düsüncem. Mevsimler ve regl. Mesela benim yazın sıcaklardan regl düzenim bozulabiliyor ama kışın daha düzenli. Mesela tam 28 günde bir olduğu bile oluyor kışın. Ama mesela mevsim geçişlerinde 88 gün geciktiğini bilirim. Benim 1 oğlum var , 2022 ağustosta doğum yaptım. Yani kasım ayını değerlendirmiştim. Kasım’da değerlendirdim hamile kalmam aralığı buldu ve ağustosta doğum yaptım. Reglim de düzenliydi. Sizde regl düzeni takip ederek yumurtlamayı takip edebilir ve değerlendirebilirsiniz. Bu sadece bir fikir. Düsüncemi paylasmak istedim.