31 yaşımdayım ve ikinci gebeliğim. 35+5 iz şuanda. Tahmini 12 Eylül gözüküyor ama bakalım oğluşum ne zaman gelmek isteyecek. Bu hamileliğim ilkine göre daha zor geçiyo. İlk gebeliğimde o kadar dinçtim ki bunda az ayakta kalsam akşama kadar yermden kalkamıyorum 😕