Oznur_ece65 Minikkoalam11 benim ilk ama bende sıcaktan dolayı çok zorlanıyorum artık Bi an önce gelse diyorum hokus pokus olsa doğuracağım gün gelse 😂😂
Oznur_ece65 Beydanur16 kim ağırlaşmıyo kii hayır benim göbek de yok öyle çok 😂görseler 4 aylık mı derler ama özleyeceğim bu günleri zordu ama güzeldi 🥲
Beydanur16 Oznur_ece65 aynı benimde karnım yok 8 aylık hamile karnı gibi değil ama içten içe ağırlaşıyorum 😄
Oznur_ece65 Taskaya96 Maşallah maşallah maşallah sus kız nazar değmesin son anda 😂😂korkma yapamayacağın hiçbişey yok bebeği aldığında kucağına herşey bitiyor 🥲🤲sağlıkla gelsin inşallah
Oznur_ece65 Tuba0396 Ahahha çok güldüm demek ki Bi tek böyle düşünen ben değilmişim herkeste aynı his var 😂😂sağlıkla gelsin inşallah ✨🤲
ChemistrySK Bende 36+3 oldum artik zaman gecmisyor sanki son 25 gün ama bir an evvel gecsin istiyroum,geceleri uykudan kalkip saga sola donmek cok zorlasti ve benim 3.bebegim heyecanla vakti zamaninda kolaylikla dogsun istiyorum
262223-- Oznur_ece65 çok zor gidiyor hava sıcak uykusuzluk kalça ağrıları artıyor ama az kaldı şükür Eylül’de bir sene olucak evleneli 22 yaşındayım 34+4 günlük hamileyim oğlumu bekliyoruz şükür 🤲🏻💙
Oznur_ece65 Iscn benim ilk olmasına rağmen 33+6 ve hiç ne hazırlık var ne bişi 😂sadece hastane çıkışı var bebemin 😂😂normal mi buu kocamı bekliyorum onunla beraber almak istiyorum eşyaları oda hanımefendi durursa 😇😂♥️
Fmcsa Sibel01ezgi benimde 24 Eylül de doğum sezeryan olucak 39 hafta da alicak doktorum nasipse Rabbim sağlıkli hayırlı doğumlar nasip etsin hepimize🤲😇💙
sevcanbyhtn Oznur_ece65 3. Gebelik 28 yaş 🥰 agirlastim iyice ve geceleri uyku haram bide varis olustu rahimde dogumum nasil olacak belli degil o biraz kafama takiliyo insallah butun bebisler saglikla gelsinler
Melike_21 Oznur_ece65 34. Haftaya giricem donemiyorum uyuyamıyorum arada yalancı sancılar başladı bu sıcaklarda çok zor geçiyor