Deryaaduru Oznur_ece65 27 yaşındayim 2 ci hamileliğim eylülün sonu dedi doktor daha gün vermedi hayırlısı ile vakti zamanında gelsin
Yenibirannee Oznur_ece65 31+1 Eylül sonu Ekim başı gibi sanirim doğum. 29 yaşındayım ve 2. Bebeğimi bekliyorum 🥰
Hil7889 Atlassmomm çocukları okuldan alırken biz buruş buruş olcaz bu kızların yanında 😂 doğumdan sonra botoksa koşuyoruz djdjhsh
Atlassmomm Hil7889 aynen bu kadar erken yaşta anne oluyorlar iyi valla ben üniversite iş kariyer derken nasıl bu yaşıma bıraktım be 😂 neyse iyi bir güzellik uzmanı herşeyi halleder 😂😂🤭
MerveTeyze Hil7889 şimdiden gözümde canlanıyor “ Mete sen veli toplantısına niye anneanneni çağırdın? “ 🥲 botoks detoks face forming ne varsa yapıcam :)
Elif2424 Bende 35+2 yim sezeryan istiyorumm sizce doğum tarihi ne verir doktor 7 eylül dedi ama 39 oluyorum bana geç geldi biraz🤷♀️
symag Are_jin çok hareketli . Hep sağ tarafimda orayı delip çıkacak gibi nerdeyse. İlk gebeliğim de kızım çok uysaldi. Prenses gibi hamilelik geçirmistim. Bunda herşeyi yaşıyorum. İnşaallah 40 hafta beklemez 🤭
Sibel01ezgi Oznur_ece65 38 yasindayim 32+4 olduk bugun 2.gebeligim oglum olacak ins.birde kizim var 2.5 yasinda..23 eylule gun aldik bakalim cantamizi hazirlamaya basladik
Fmcsa Sibel01ezgi benimde 24 Eylül de doğum sezeryan olucak 39 hafta da alicak doktorum nasipse Rabbim sağlıkli hayırlı doğumlar nasip etsin hepimize🤲😇💙
Hil7889 Atlassmomm önce iş sonra eş mantığını nasıl işlemişse annem çocuğa anca sıra geldi 😂😂 mecbur birikimleri dökücez 👯♀️ hersey bebeklerimizin kendini iyi hissetmesi için 😂💖
Atlassmomm Hil7889 kesinlikle iş olmaz ama eş nasıl olsa bulunur dediler hep öyle bilinç altımıza yerleşmiş 😂 dediğin gibi herşey bebeklerimiz için daha iyi koşullar daha iyi şartlar sunabilmek için 💕🌸
Iscn Oznur_ece65 heycen fln yok bende ya😅 gayet rahatım hastane çantası bile hazırlamamışım 34. Haftadayız 22 yaş 2. Erkek bebito😂
Oznur_ece65 Iscn benim ilk olmasına rağmen 33+6 ve hiç ne hazırlık var ne bişi 😂sadece hastane çıkışı var bebemin 😂😂normal mi buu kocamı bekliyorum onunla beraber almak istiyorum eşyaları oda hanımefendi durursa 😇😂♥️
adatuna 1prensesannesi_ canım keşke önce okuyup mesleğini kazansaydın bebek hep yapılır. Burada görüyorsun aldatılıp ayakta duramadığı için boşanamayan kadınları.
QBuse1123 Oznur_ece65 ilk gebelik Benim 20 yaşındayım bnde doğum günümde bebeğim doğacak inşallah gün geçtikçe heyecan korku artıyor tabi😘
DmlnrKrnz Oznur_ece65 aynı bizimkide öyle yalancı sancılarım başladı bakalım ne zaman doğacak çok heyecanlıyım hepimiz sağlıklı sıhhatli alalım kucağımıza inşaAllah