defnezumram Gzmmm123 valla bende bilmiyordum yeni öğrendim bende 35. Haftada giderken içecem bakalım🤣
Hdemir1618 Gzmmm123 ben türk kahvesi içinde takla atıyor resmen içimde 😂 cinsiyetini zaten 21+4 te öğrndim iğreniyordum kahveydi çikolataydı hep aynı yatıyordu ama sonunda gördük😂
_brcu88_ Gzmmm123 ay of bende istiyorum🤣😂😍🤭🤣randevunuz kactaydi ne kadar sürede içtiniz kahveyi ben 32 haftalık oldum hala yüzünü doğru düzgün göstermedi hep saklanıyor 🤭😬😂
Hdemir1618 Gzmmm123 kendini bırakıyor bir zmaan sonra bende gittiğimde artık uzanmış boylu boyumca bir sonrakinde götünü döndü yine uyuyordu😂 hep aynı pozisyon keyifçi minik
Gzmmm123 _brcu88_ bende 36+3 randevum 12deydi 11.5 da içip hastaneye gittim sürekli öksürdüm giderken uyuyorsa kalksın diye falan bi gittik gözlerini açıp kapatıyor ağzını açıyor falan yüzünü de çok çok net gördük 😂
_brcu88_ Gzmmm123 yaaaaaaaa maşallah miniğinize😍🥰❣️bende deniyeyim benim cuma 3.35 de randevum 😂inşallah gösterir 😂yine gostermezse son olarak bide kahveyi deniycem olmazsa eğer inatçı keçi olacak🤣😂doğumda görcez artık 🤭
_brcu88_ Gzmmm123 geçen hafta kontrole gittiğimde kızçem yüzünü gösterdi 😂türk kahvesi işe yaradı 32.hafta sonunda 😂🤣 teşekkürler beybi🥰
Seval2468 Gzmmm123 normalde asla durmayan bulsa yerinden çıkacak oğlum 37+2 oldu daha yüzünü göremedik asla kıpırdamıyor ne yaptıysam inat ediyor . Kapıdan çıkıyoruz başlıyor oynamaya 🤣
Gzmmm123 Seval2468 ay benimde öyleydi valla bayadır yüzünü göremiyorduk kahve işe yaradı bende sende dene 😁😁