Gzmmm123 Seval2468 ay benimde öyleydi valla bayadır yüzünü göremiyorduk kahve işe yaradı bende sende dene 😁😁
Seval2468 Gzmmm123 34 yaşındayım daha hiç kahve içmedim kokusuna bile tahammülüm yok zaten haftaya doğumum var hatta sancilarim var şuan yani kendisini göreceğiz bizzat 😁
Sbltkgz Gzmmm123 Gzmmm123 kesinlikle Türk kahvesini ve yanında çikolata öneriyorum benim minik kızımda aynıydı hareket etmiyordu o yüzden cinsiyeti bile 23. Haftada öğrendim son iki kontroldür çikolata yiyorum ve Türk kahvesi içiyorum kıpır kıpır oluyor ultrasona girmeden bir yarım saat ya da 20 dka öncesi yiyip içmeni öneririm 🌸😍
Gzmmm123 turkuaz_ haraketsiz bebek de zor 🫠 ne yersem yiyeyim pek haraket etmez benimki de merak ediyor insan
turkuaz_ Gzmmm123 evet bi kere öyle oldu çok endişelenimce hemşireyi aradım o acana kadr tekmeledi yavrucak 😁
Aslanmommm Hep sırtı dönük yavrumun ne yediysem dönmüyor 🤭😅 bütün herşeyi denedim yok çözümü yok bence
_brcu88_ Gzmmm123 geçen hafta kontrole gittiğimde kızçem yüzünü gösterdi 😂türk kahvesi işe yaradı 32.hafta sonunda 😂🤣 teşekkürler beybi🥰