Gzmmm123 bizim kizcede aynı gerçekten ..sıra beklerken falan oynuyor ama doktorun yanına girince uzaninca direk saklanıyor yüzünü elleri ve ayaklarıyla kapatıyor göstermiyor 😂vişne suyu da içtim lahana da yedim karpuz kavun da yedim😂🤣🤣 çikolata kek te yedim çocuk tık demiyor 32 haftalık olduk herhalde büyük ihtimalle artık doğumdan sonra göreceğiz 🤭