Devlette gram ilgilenmiyorlar ikinci hamileliğime gebeyim en başta ilk muayenemi devlete olayım sonra giderim dedim kendi doktoruma aa betam aşırı yüksek olmasına rağmen keseyi bebeği göremiyorum demişti dış gebelikten şüphelendim bende nasıl ya dedim tekrardan beta istedim 7 bin lerdeydi imkansız yani kese de bebek de gözükmesi lazım normalde koşa koşa kendi doktoruma gittim ultrasona girmemle keseyi bebeği kalp atışın görmesi bir oldu. Devletteki dr ise ultrasonu şöylece bi karnıma doğru salladı bıraktı o bir gün bana zehir oldu yemin ederim olan çocuğumu düşürecektim stresten bir daha da tövbeler olsun gitmem dedim kadın doğum doktoruna devlete bakmıyorlar ilgilenmiyorlar sağolsunlar