Bende devlette pek iyi bi doktora denk gelmedim heleki pandemiden sonra dokunulmazlık verdiler resmen doktorlara azarlamalari ayrı ilgi alaka yok sanki hayrına calisiyolarmis gibi cogusu bizler iyi insanlarız ses etmiyoruz ama bazıları da böyle yapınca dayağı yiyip oturuyor işte bazen insanları da anlamak gerekiyor ama işini hakkiyla yapanlara saygım sonsuz