Betbet98 kuzu 2 kez klomen + çatlatma iğnesi denedim hsg den önce hep sağdan gelişti hsg sırasında açıldı tüpüm tekrar denedik klomen artı iğne tekrar sağdan gelişti tutmadı . Bu ay da doktor tek doz gonalf f 75 vurdu adetin 4. Gününde birde ben ekstra c life kullandım soldan gelişti 12 mm di haftaya tekrar gel dediydi gittiğimde çatlamıştı bile yumurtam ilişkide 5-6 sı olmuştu eğer cumartesi yada pazar çatladıysa bu ay tutma ihtimali var ama çatlamayı kaçırmış ta olabilirim doktor da tahmin etmiyordu kendiliğinden çatlayacağını anlayacağın şuan test yapmamak için zor duruyorum 😂 adetimi beklemek istiyorum ama bakalım