Bn az once devletten geldim.Adam cok iyi ve ilgilydi ilk kez devlete gittim evin yaninda hastane bi baktirayim diye gebelik var mi yok mu adam cok ilgilendi cok nazik ve kibardi bnm heyecanimi görünce sakinlesmem icin konuştu bisuru o kdar özele gittim de cok gicigina da denk geldim.Doktor sans isi bnce..