Knergiz hocam bende bu ay içinde doğumum bekleniyor gerek yok dediler diye 32. Haftamda rapor almadım tatildi zaten va ayrıca deprem bölgesinde olduğum için idari izinliydim 37 de çalışamaz raporu almadım direkt doğum olunca doğum raporuyla gidemiyor muyum