Mhr34 ay harika ne güzel sizin adınıza sevindim ben daha iki yıllık öğretmenim bi senemiz daha var maalesef 🥴 birinci dönem doğum izni ile geçecek, ikinci dönem iki kızımla (biri dört yaşında biri üç buçuk aylık olacak) Suruç’a gideceğim. Herkes için çok zor Allah yardımcınız olsun 💓