Yamani keremarasmomm 2 hafta once 37.de calisamaz raporu aldim sisteme analik izni diye islendi. Maasimdan kesinti olmadi tam yatti
kelebekucusu Ggonc çalışabilir raporunu tam 32+0da alıyoruz doktorunuz yanlış bilgilendirmis sizi haklariniz yanar
Ggonc kelebekucusu bununla ilgili bir bilgiye rastlamadım gamzecgr 32+0 olayı çok saçma pazar gününe geliyorsa ne yapmalı acile mi gidilmeli
Linaa90 Mhr34 ben de perşembe günü çalışabilir alacağım tam 32 haftalık oluyorum 1 hafta da işleseler doğum sonrasına kardır bizim için
gamzecgr Ggonc pazara geldi diyelim pzt randevu aldığınızda doktor durumdan dolayı 32+0 olarak yazıyor
Ggonc gamzecgr işte 32+4 te de gidince rapora 32+0 yazıyor doktor. Önemli olan 32. Hafta içinde gitmek
gamzecgr Ggonc o doktoruna göre değişiyor bence çünkü bi arkadaşım 32+5 te gitti adam gittiği günden itibaren yazdı kesintisi oldu
gamzecgr Linaa90 işte doktora göre değişiyor büyük ihtimalle gıcığına denk gelmediği sürece yaparlar heralde
Denizzli20 Balbebek012 merhaba. Yaza denk gelen haftalar doğum sonrasına eklenmez demişsiniz ya aynı şey 15 tatil için de geçerli mi acaba bilginiz var mı? Ocak başında 32 haftalık olacağım çalışabilşr raporu alıp dönemi bitirmek istiyorum 6 şubatta 37 haftalık olacağım yani okul açılacak 1 gün gidip zorunlu izin gibi olacak. 32den 37ye kadar olan süreyi doğum sonrasına ekletmek istiyorum sorun yaşar mıyım acaba
EceBertav Ggonc Ggonc ben de öyle yapsam kasım ara tatilim yanmayacak ama bu konuda tam bilginiz var mı doktor 32+0 verse sistemde bir sıkıntı olur mu acaba
Ggonc EceBertav bence siz EceBertav 32. Haftanın içinde hangi gün giderseniz o gün başlar 5 haftalık süreç.
Linaa90 EceBertav normal de 32+0 da hafta sonu girerse bir kabul ediyorlar ama doktora göre değişir bence benimki hiç sorun etmedi
yagmuraktas Herkese merhaba, size bir şey danışmak istiyorum. Ben bu sene yapılacak şubat atamasında atanacağım ama doğumum Aralık ta atandığımda nasipse bebeğim 2 aylık olacak. Hiç göreve başlamadan en azından dönem sonuna kadar izin alabilir miyim?