[bilinmeyen] Benim de evde kedim var. Doktorum hiçbir zararı olmadığını, aşıları tam olduğu, dışarı çıkmadığı ve dışkısına yaklaşmadığım sürece hiçbir sıkıntı olmayacağını söyledi. Hamileliğimi öğrendiğimizden beri aşılarını düzenli, hatta daha sık yaptırıyoruz, dışkısını da eşim temizliyor. Testlerde, toksoplazmada bir sorun çıkmadı çok şükür. Doktorum toksoplazma açısından çiğ etin ve iyi yıkanmamış yeşilliğin kediden çok daha zararlı olduğunu söyledi. Kedi köpekler masum, günahını alıyorlar zavallıların dedi hatta. Bence bu doktorunuzun hayvan sevgisiyle alakalı bir durum. Benjamin bizim ilk göz ağrımız, onu asla veremeyiz. Hem biz çok üzülürüz, hem o oğluşum 😞