rabia_varolculha Ardeninannesi bütün kokulardan 😔😔😔 istifar etmiyorum öyle çok ama sürekli su istiyorum yemek hiç yiyemiyorum 😔
Ardeninannesi rabia_varolculha bizimde mide yanmamiz var tek iyi olsun da onun minik kalbi benimleya hepsini seviyorum💖
NeslihanOner Kızlar ben de öğrendiğimde çok yeniydi ikinci kan tahlilinde değerim 547 çıktı doktor iki hafta sonra kalp atışını duymak için gel dedi ama o iki hafta iki yıl gibiydi sabırsızlanıp doktora yazıyodum gelim diye biraz daha bekle demişti. Demek ki bi bildiği var dedim çok şükür dediği zamanda gittim 6+3 dü hem gördük hem kalp atışını dinledik şimdi tam 10. Hafta bitiyo 11 e girdik bugün
Selindikci35 Merhabalarrr 6+3 olduk nasipse carsamba gunu duycaz Allahin izniyle..Su icme olayi olmasa cok rahat edicem cnku normalde hiic su icen biri degilim ama zorla 1,5 litre icebiliorum su an
Deryayilmazkahraman Kbradmrdg ben keseyi gördüm perşembe günü önümüzdeki cumartesi günü kalp atışını duyucm Allah'ın izniyle 💕
Deryayilmazkahraman Sedatilay2012 bende Nisan ayında yani 7 ay önce kimyasal gebelik geçirdim şuan 5+2yim çok şükür 🙏