Burcudgn16 7+3 ama kanamam geldi 2 gün önce doktor progestan verdi 1 hafta boyunca lavoba harici yataktan kalkmicakmisim çok korkuyorum kızlar
Behy Burcudgn16 korma canım yat dinlen rabbim kucağına almayı nasip etsin ayaklarını dik havaya hiç kalkma kullan verdiği ilacı da rabbimin izniyle bir şey olmaz içini ferah tut
Kbradmrdg Kvsrnl123 canım benim bugün tam 6+1 oldu 5+3 de keseyi gördü işte 15 gün sonra kalp atımını dinleriz dedi de ben çok heyecanlıyım bende de guatr çıktı dahiliyeye gidicem☺️ İnşAllah sağ Salim alırız bebeklerimizi kucağımıza 😍🙏🏻
PirayeAkca Ben varım 5+5 günlük çarşamba günü yolk saç ve keseyi gördük bu çarşamba kalp atışı için gidicez inşallah duyarız 🤲🤲
Burcudgn16 Behy hala da kahverengi kanamam oluyor çok korkuyorum şimdi doktorumu aradım birikmiş kandır kasma kendini bu kadar çocukta geriliyor dedi
eypo Kbradmrdg geçen hafta cumartesi öğrenip gittim bişey görünmedi doktor haftaya gelin dedi bende pazartesiye randevu aldım canım inşallah görebilirim🙏🏻💕
eypo Kbradmrdg bebek yerini yapmış beta değeri yükselince görürüz dedi beta 435 çıkmıştı o yüzden görünmeyebilir çok doğal dedi ama ben yinede endişeliyim biraz🧐
Kbradmrdg eypo endişelenme canım benim de öyleydi doktor 1500 2000 olunca görürüz demişti öyle de oldu kalp atışı duycaz bizde İnşAllah haftaya 😊😘