Yasmin41 Kızlar ya göbeğiniz ağrıyor mu hiç bir de göbeğinize baktığınızda atıyor mu? Benim hamile olmadan önce arada oluyordu ama şimdi hamilelikte çoğaldı ve bugün fena göbeğim ağrıyor sanki göbek düşmesi gibi bir de karnımın attığını görüyorum yani bariz belli hiç böyle birşey yaşayan oldu mu ayakta durunca karnım acıyor uzanıyorum ayaklarımı büktüm napcağımı bilmiyorum :(
Yasmin41 Bu arada 5+4 günlük hamileyim göbeğim düştü önceden de ben mi farketmedm bugün çok kötü hissediyorum kendimi ya
Mervemerve95 6+3 haftalığız yarın konturolümüz var inşallah rabbim bizede kalp atışlarını duymayı nasip eder
Mervemerve95 Ben ilk öğrendiğimde beta hcg 82.76 idi bir hafta sonra doktora gittim ultrasyonla baktı kese düzensiz dış gebelik gibi görünüyo dedi tekrar test istedi beta hcg 1325 çıktı bir hafta sonra gel tekrar bakalım dedi birazda korkum var inşallah birşey olmaz 🙈