Kbradmrdg Prensesannesi12 benim 6+1 bugün doktor 10 Aralık’ta gel dedi İnşAllah bende duyarım😍😘 şuan duyulur mu ki 🙈
Kvsrnl123 Kbradmrdg 6+4 te duydum ama bana gmre yani son adet tarihine göre 7+1 di gittiğimde geç döllenme olmuş dedi 6+4 dedi kalp atışını dinledik şuan 7+1 im 😂 bu gün yine dinledik
Kvsrnl123 Kbradmrdg benim hepatit c değer yüksek çıktı 15 gün içinde dahiliyeye git baktır sonuçlrla 15 gün sonra gel dedi bakalım 😖😖 şuan bebek 9.73 mm senin kaç 😍
Prensesannesi12 Kbradmrdg aynen duyarsın kesin ben ilk kontrolüm ve ilk kalp atışını birden duydum 6+ 5 de
melegin-annesi Herkese merhaba ben de 5+3 🙃 ilk hamileliğimi yaşıyorum Rabbim sağ Salim doğurmayı nasip etsin tüm hamilelere🤗
Kbradmrdg Kvsrnl123 canım benim bugün tam 6+1 oldu 5+3 de keseyi gördü işte 15 gün sonra kalp atımını dinleriz dedi de ben çok heyecanlıyım bende de guatr çıktı dahiliyeye gidicem☺️ İnşAllah sağ Salim alırız bebeklerimizi kucağımıza 😍🙏🏻
Deryayilmazkahraman Sedatilay2012 bende Nisan ayında yani 7 ay önce kimyasal gebelik geçirdim şuan 5+2yim çok şükür 🙏