Deryayilmazkahraman Brcnn ozaman kimyasal gebelik fln yoktur onun belirtisi lekelenme çünkü İyi ya sevindim inşallah bebiş vardır da sende rahatlarsın bende cumartesi günü kalp atışını duymak için gidicm İnşallah
Nil_19 Karya Ya sizin programda var bi sıkıntı yada benimkinde 14 haftalık olduğum halde benim de 8 ağustos gösteriyo
Sinmn Başlığı görünce yüzümde bir gülümsemeyle yazmak istedim.. ben de bir Ağustos annesiyim ama 2018 😍 oğlum 4 aylık olmak üzere 😍 geçen sene bu günler içim kıpır kıpırdı ☺️ Sizler de hayırlısıyla, sağlıkla kavuşursunuz umarım ☺️
Brcnn Arkadaşlar şuan sanırım kimyasal gebelik yaşıyorum doktorum ya sış gebelik ya kimyasal gebelik dedi ama benim değerlerim sadece düşüyor yükselmedi. İlk sorum kimyasal gebelikte illa ki adet kanaması gibi kanama olur mu benim ağrım yok kanamam yok ama değerlerim düşüyor. İkinci sorum ise eğer kimyasal gebelik yaşıyorsam ortalama ne kadar süre sonra tekrar hamile kalırım ve tekrae hamile kaldığımda sağlıklı geçmesi için ne yapmam gerekir. Düşüncelerinizi söylerseniz çok sevinirim
Gokkusagivemucize Brcnn normal adet gibi oluyor ama biraz daha uzun sürüyor tamamen temizlenmesi. Bu senin engelleyebileceğin bir şey değil. Genelde sağlıksız gebelikse vücut sonlandırıyor. Ben iki kere yaşadım. Birinde 5 ay sonra birinde adet olmadan öteki ay hamile kaldım
Asuuu91 4+3 haftalık gözüküyoruz. İkinci bebeğim. Bhcg değerim bugün 1000 çıktı. Yarın doktor transvaginal ultrasonla keseyi görmeye çalışacak. Bakalım çok heyecanlıyım 😍
EbruAslan13 zeyzey00 canım bende tam 4 haftalıkken gıttım ama gozukmedı doktorum haftaya gel dedıı 5 haftalıkken gozukuyor benım kı kesenın taa en arkasına yerlesmışş🙂🙃🙃vajınal ultrason la ancak gozuktu
Asuuu91 zeyzey00 4 haftalıkken alttan bakmıstı görülmemişti. Az önce doktora göründüm karından ultrasonla baktı gördük keseyi 😊