Deryayilmazkahraman EbruAslan13 5+1 günlük program da tahmini doğum 2 Ağustos olarak yazıyor bebişimiz aslan burcu olacak Aslanlar gibi gelecekler Allah'ın izniyle 😍
Gul-41 Merveeliyy canim benim 6+6 ama benim tarihlerim boyle seninkinden emin misin ultrasana göre 6+6 ama son adet tarihim 15 ekim
Brcnn EbruAslan13 test yaptım ama değerlerim yükseliyo düşüyo emin olamadı doktorum kimyasal gebelikten şüpheleniyo sanırım bişey demedi
Deryayilmazkahraman EbruAslan13 burda yazmıyor mu hangi burca denk geldiği tahmini doğum tarihi diye ben bı kaç tane hamilelik takvimi programı indirdiğim için hangi program da gördüğümü hatırlamıyorum doğrusu 🙂
Brcnn Sanırım yükselen değerlerin yavaş yavaş düşüyo gebelik sonlanoyo bende tam bilmiyorum yaşayan aekadaşlar varsa daha iyi aydınlatırlar benim ilk gebeliğim
Deryayilmazkahraman Brcnn bende Nisan ayında kimyasal gebelik geçirdim çok net hatırlıyorum lekelenmelerim vardı sonra o lekeler kanamaya döndü cuma günüydü işten çıktım bı ağrı vurdu adet ağrısından beterdi hafiften şiddete geçerdi ağrım ardından eşimi aradım hemen dedim hastaneye gitmemiz lazım birşeyler ters gidiyor karnım ve kasıklarım çok ağrıyo hemen hastaneye gittik 2 gün önce 1800 olan kan değerim hastaneye gittiğimde 1300e düştü dış gebelik mı kimyasal gebelik mı yoksa geç döllenme mı olduğunu anlamak için bana yatış verdiler müsade altındaydm anliyacagnz 2 gün hastanede yattım sürekli kan alıp kan değerlerime baktılar ama sürekli bı düşüş vardı 400e kadar düştü kanamam devam ediyordu düşük yapıyorsun dediler ve bebeğimi bu şekilde aramızdan ayrıldı 😥 Allahım kimseye yasatmasin 😔
Brcnn Brcnn Deryayilmazkahraman benim adetim gecikeli 10 gün oldu 10 gün bitmek üzere henüz bi kanamam falan olmadı lekenmede hiç olmadı
Deryayilmazkahraman Brcnn ozaman kimyasal gebelik fln yoktur onun belirtisi lekelenme çünkü İyi ya sevindim inşallah bebiş vardır da sende rahatlarsın bende cumartesi günü kalp atışını duymak için gidicm İnşallah