Beceriklianne Lelalela bende hemen hamile kalan birisi degilim .oglım evlendikten snra 3 sene snra oldu. Şimdi tekrar hamileyim.oglum 4 yasında ocakta dogum yapcam rabbım nasip ederse martta oglum 5 yasında olcak . ÇOK şükür dıyorım bir oglum daha olcak
damlalmila2017 Kızım 5 buçuk yaşında ve 2 senedir kardeşi olsun çok istiyordu. Ben kendini hazır hissetmediğim için düşünmüyordum. Bu ay ilk deneme bat 28 ağustos hepimiz hayırlı sonuçlar alalım inşallah🙏🏻🥰
Lelalela MehmedinZeynebi bizde geçen ay bıraktık ama 3 4 defa denedik en fazla , olmadı geçen ay bubay daha sık deniyoruz 22 agustos bat tarihim inşallah güzel sonuç alırım
MehmedinZeynebi Lelalela akışına bırakın ne zaman tutsa strese koymayın kendinizi benimki de 2. Yaşındaydı değil dört sekiz ay da tutmasaydi sıkıntı etmezdim çok da hevesli değildim yapmaya 😀
Sedefkitir Lelalela ben hemen kaldım ilk gebeliğimde de adetim bitti peşine ilişki olmustu hemen kalmıştım suan 2. Gebeliğim yine adetim bitti peşine bi ilişki hemen kaldım
ipek-karadag80 Lelalela İlkinde evet eşimde Vertigo vardı stresliydim ama ikincide akışına bırakmıştım olursa olur diye