Adapte34 Lelalela ders çalışmayı düşünüyodum KPSS kitaplarımı bile almıştım hayal kırıklığı yaşadım yoksa evlat güzel 26 yaşındayım daha da yapmam zaten ikisini büyütür otururum 😂
Yusufayazin__annesi Lelalela 2inciyi istiyurum 2 düşük oldu hemn kalmadım 7 kimyasal geçmişim oldu hemde ilaçla kaliiyorum femara yine başladım bu ay inşallah olur
Kubra38 İlk gebeliğim ikinci ayda olmuştu ikinciyi düşünüyorum 1 yıldır olmuyor reglim 3 gün geçti bugün kaset test yaptım negatif bakalım nasip ne zaman beklemek yoruyor bazen ama çok şükür rabbim tattırdı
1prensesannesi__ Lelalela ben kizima ilk aydan hamile kaldim simdi 7 yasjnda 2. Yi dusunuyoruz kilom da var adetlerim cok duzenli ama adetimi 4 5 gun geciyo suan kan testlerim yeni yukseliyo sanırım 2.39 du insallah 2. De tek seferde hamile kalmis olcam 🥰
ipek-karadag80 Lelalela İlkinde evet eşimde Vertigo vardı stresliydim ama ikincide akışına bırakmıştım olursa olur diye
Esmanurkarakoc123 Lelalela bende okdr korundum ilaçlar kilo aldırdı diye doktorumla kontrolü şekilde ilacı bıraktım. Ramazan ayında 1 kere şey ettik onuda hamile kalmışım 🫣 oğlum şuan 21 aylık ve ben 21 haftlk hamileyim ve oda erkek. Plansız oldu zor kabullendim. Ama yapacak bisey yok sağlık olsun 🤗🤗
Anneoluyorumm00 Lelalela benim ilki 6 ay sonra oldu çünkü bir yıl korunmuştuk şuan ikinciyi düşünüyoruz bu ayla berber üç ay olucak deniyoruz olmuyor bı türlü