Adapte34 bende uzun süre kabullenemedim insan psikolojik olarak yıpranıyor tabi hiç heyecan filan yaşamadım ama çok da dillendirmedim kızıma haksızlık oluyor diye ilkini çok çok isteyip ikincisinde hevesimiz kursağımızda kalıyor neler yaşayacağımızı biliyoruz tabi ama hep küçük kalmayacaklar 🥰 hayırlısı ile kucağımıza alırız inşallah