Ben anestezili çektirdim işlem sonrasi hiç ağrı hissetmedim.
Benimde tüpümun teki kapali cikti esiminde sperm sayisi düşük çıktı. Tüp bebek tedavisine başladık yumurtalar toplandi embriyo olustu. Yumurta toplamadan 10 gun sonra adet oldum doktor tekrar adet oldugunda gel transfer hazirligi yapip 20 gun sonra transfer yapariz dedi.
Tekrar adet olmayi beklerken geciktim test yaptim ve pozitifdi 😊 Şimdi 10 haftalığız 😊