Meneksem Bu arada tekrar yazmak istedim. Başıma gelenin başınıza gelmesini hiç istemem. Benden rahim filmi isteyen doktor illa şu hastanede şu isimli doktora çektir bana başkasının yorumunu getirme dedi. Kendisi özel klinik olduğu için kendinde o cihaz olmadığından anlaşmalı olduğu hastaneye yönlendirdi. Ben de saf gibi dediğini yaptım. İli tane polip var dediler doktorum da bunları alıcaz dedi. Ben o ara müsait olmadığımdan erteledim ve 2. Ay bitmeden hamile kaldım. Hem de pcosluyum. Sonra gittiğim başka doktora rahim filmini götürdüm. Senin rahminde polip yok ki dedi. Velhasıl rahim filmi isteyen doktorundan bağımsız bir hastaneye gidip sonucunu en az iki doktora göstermeni tavsiye ederim. Umarım senin de rahim filminden sonra bebiş istiyorsan hemen olur☺️