Hayatını yüzde yüz doğal yaşamayanlar evde doğum peşinde. O kadar riskli ki Allah korusun. Yakın bi arkadaşım yaptı hatta ilk doğumuydu. Akıllı insan işi değil dedim yani. Kontrollere özel hastanelere paralar saçıp her türlü teknoloji ile iç içe yaşayıp her türlü gdo’lu ürünü tüketip neymiş efendim evde doğurcam. Şu zamanda neyse 😊