Hanımlar merhaba birkaç arkadaşım evde doğum tercih ettiler ve aşırı memnun kaldılar her ikisi de kesisiz yırtıksız normal doğumlar gerçekleşti ve ilk bebeklerini hastanede doğurduklarına pişmanlar. Sizden de deneyimleyen var mı? Benim ilk doğumumu da özel bir hastanede ama travmatikti o nedenle bir yandan düşünüyorum ama cesaret edemiyorum. Özellikle evde doğum yapanlardan fikir almak istiyorum.