Nazalex doğum yapmadım. 39. Haftadayım. 3.5 yaşında oğlum var ssvd istiyorum. Dün çayı muayenesi oldum. Medicana Tuğba hanıma gidiyorum Kızılaydaydı oraya geçti ben de onu takip ettim😂 iyi bir doktor ssvd destekliyor. Şenay ve Aysun ebe ile çalışıyor. Hastanede sezaryen katında bir ebe var yaşlıca, o da ssvd yardımcı oluyormuş. Evet çok araştırdım çok çalıştım dersime, her uygulamayı yapıyorum. Umarım umarım umarım kolayca bir normal doğumum olur. Tekrar sezaryen travması geçirmek istemiyorum, o son seçenek. Varsa başka sorun yazarsın ☺️