Almanyagelini AygyulSina Evet, bende baktım, uzakmışız🙄 Hastanemi seçtim şükür, kaydımı da yaptırdım, artık bebişi bekliyoruz 😊 Sen seçtin mi?
Parleur reinamm buyuk ihtimal avantajlari vardir tabiki. Siz dusunursunuz saygi duyarim. Ama ben kendimi rahat hissedemem diye dusunuyorum.
Nursema3207 Isparta şehir hastanesinde suda doğum ünitesi var ve ücretsiz doğum kızlar. Ben orda suda doğum istedim ama nasip olmuycak büyük ihtimal görev yerimde yapıcam doğumumu :(
Nilfev_ Nursema3207 merhaba ben uşakta oturuyorum ve suda doğumu cok istiyorum bize en yakin ısparta geldi acaba suda dogum yapanlar memnun mu