Parleur Dun gittigim klinictede tavsiye ettiler ama ben cesaret edemem diye dusunuyorum. Bide ilk dogumum olcak nasil olur nasil gecer tahmin edemedigim icin biraz uzak bktim tabi.
AygyulSina Parleur benimde ilk dogumum ama ben sicak bakuyorum tabi herkezin kendi tercihi icine sinmeyen birsey yapma bence
Hatunnn AygyulSina cok yayginlasmamis oldugu icin henuz ekip suda dogumda cok deneyim kazanmis degiller oyuzden benm dooktorumda cok tavsiye etmiyor ozellikle ilk dogumunu yapicak olanlara pek onermiyor
AygyulSina Hatunnn ben yurt disindayim tatlim dogumhanelerde suda dogum bolumu var ve yapamam dedigim an sucan cikip yataga gecebilirim
sonsuzmasalim AygyulSina ben düşünüyorum hayırlısıyla 😍yırtılma payı baya düşüyormuş su’da her şey yumuşadığı için
Aliiss AygyulSina bende ilk Doğumu olanlar zorlanıyormuş ama ikinci üçüncü olanlar daha rahat yapabiliyormuş diye okumuştum 💁🏼♀️
Selenaygur Mavisilegamzeli canm bursada bitek acibademde var diye biliyorum o da sanirim 30 40 milyari buluyo diye duymustum hic sormadm ama...
Almanyagelini AygyulSina Evet, bende baktım, uzakmışız🙄 Hastanemi seçtim şükür, kaydımı da yaptırdım, artık bebişi bekliyoruz 😊 Sen seçtin mi?