Masal18 ebe secmis olman guzel kursada yazilmani tavsiye ederim zaten krankenkasse oduyor. Hastane secmedende iyi arastir hatta ebeye ve doktorunada sorabilirsin neresini tavsiye edicek. Suda dogum icin gercekten hic bir risk tasimaman gerek enfeksiyon falan hic bisey olmamali. Ve seker yuklemesi icin tavsiye sana testin yapilicagi gun ve bir onceki gun agzina sekerli hic bisey surme buna meyvede dahil cunku sonucu cok etkiliyor ve ister ac karnina ister tok karnina yaptira bilirsin ben ac karnina yaptirmistim ama keske biseyler yeseydim dedim tansiyonum dustu cunku. Bu tavsiyeyide bana doktorumun yardimcisi soyledi boyle yap diye