Zeyzey055 CgladaP civilde avent emzikler 0-6 ay olanı 195 tl ebebekte 230 tl qyni ürün trendyolda da uygun bakın isterseniz
Aysehappymom Zeyzey055 Hepsiburada da avent indirimi oluyor 2 li 0-6 ay emzikleri ben 130 a almıştım bazı modelleri 120 ye kadar düşüyor Pp biberonlara aynı şekilde ben trednyoldan aldım ama Hepsiburada da bir indirim oldu daha uyguna gördüm.
Crnryyn01 Seymasya normal biberon ve emzik tercih etmiştim ilk çocuğum da ama biberon kullanmadık mama hiç yemedi hep emzirdim. 1 yaşından sonra biberonları kullanmaya başladık gece yatarken süt içiyor. Marka olarakfa philips avent. Şimdi 2. Ye hamileyim yine aldım ama kullanırmıyız kullanmazmıyız 18 gün sonra belli olur 😅😅😅 ama avent çok kaliteli
Ege_mommyy_11 Peki silikon mu kauçuk mu tercih etmek gerek emzikte birde ultra soft ve ultra air arasındaki fark nedir
filialunae Ege_mommyy_11 Soft air’e göre daha yumuşak. İlk etapta soft olması daha mantıklı air sert kalır yeni doğana bence
Aysehappymom Ege_mommyy_11 evet 1 ay kadar önce Şuan zam gelmiş olabilir ama üst üste avent indirimi geliyor Hepsiburada da İndirimi bekleyip almaya çalışın
filialunae Nazlimom Philips emziği ultra air mi almıştınız ultra soft mu? Ultra soft olan diğerine göre çok daha yumuşak çünkü.
Ege_mommyy_11 filialunae teşekkür ederim hamileyim ama sıfır bilgim haftasonu artık alışverişe başlayacağım bu bilgi iyi oldu
filialunae Seymasya Philips avent ikisi de. Cam olanı değil normal olanı aldım çok araştırdım çocuk elinde düşürür kırar bir şey olur ilerde. Plastiğin hiçbir zararlı türünü içermiyor zaten kaynar suda erimeyen bir plastikten korkmaya gerek yok. Emzik de ultra soft olanını aldım en yumuşağı o yenidoğana daha iyi olur diye düşündüm.
Mrs_ars Ben emziği awent aldım kızım onu tuttu biberonda awent,lansinoh,chicco ne varsa onu denedim ama bir türlü tutmadı biberonu tutmayan bebek tutmuyor işte 😏
nurbanu-y Seymasya emzik Philips avent ve bibs damaklı almıştım yeni doğduğunda ikisinide emiyordu 1 aylık oldu şu an bibsi emmiyor diğerine alıştığı için. Biberon da philips avent
Skarakas Seymasya emzik tavsiye etmiyorum evet kurtarici rahat ettiriyor ama 3 yasinda kizimda birakamiyoruz inanilmaz zordayim dis yapisi bozuldu.
semaa_ Seymasya emzik avent ve bibs aldım bibsi tuttu biberon da avent ve kaşık biberon aldım ilk günler sütüm gelmedi sonrada memeyi tutmak istemedi o süreçte kaşık biberonla verdim sağdıcım sütü ve mamayı biberon hiç kullanmadık hemşireler de kullanmamamızı söyledi zaten meme reddi olmaması için
sophyy23 Gebe okuluna gittim. Ebeler ve doktorlar kesinlikle önermiyor ikisini de . Olur da sütün hiç gelmezse al , boş yere masraf etme istersen
SKayaa Seymasya biberon Chicco nun setini aldım emzikte Philips avent ve bibs marka aldım henüz bebişim doğmadı doğunca bakacağız artık hangisini tutarsa emziğin ondan devam edeceğim