Seymasya Biberon ve emzikte hangi markaları kullanıyorsunuz kaşık biberon mu daha mantıklı yoksa normal olam mı fikirlerinizi alabilir miyim
nsle Seymasya emzik ve biberon da Philips avent tercih ettik araştırmalarım sonucu meme reddi yaşamamak adına . Kaşık biberonu kullanana rastlamadım daha önce o yüzden normal aldık🌿
Nazlimom Seymasya emzik Philips awent almıstım ama doğunca emmedi öğürdü bence slikonu sert oldugundan emmedi bikaç emzik daha denemiştim tutmadı en son bibs kauçuk emdi yani her bebek aynı olmuo bazıları emzik emmiyor bile. Biberon da lansinoh almıştım 1 kere biberonla emdi sonra beni emdiği için biberon kullanmadık
Nur_50 Seymasya emzik ve biberon philips avent aldım biberon normal cam tercih ettim çünkü yakın zamanda görümcem ablam ve 2 yakın arkadaş doğum yaptı onlar önerdi
TheMuhtesem Seymasya biberon lansinoh aldım, emzik Philips avent. Doğum zamanı için de kaşık biberon aldım,benim hastanem normal biberonu kesinlikle kabul etmiyor, şırınga alternatifi olarak ihtiyaç halinde orada öğrenirim diye aldım.
Seymasya nsle avent ile nuk arasında kararsız kaldım kaşık biberonda kullananlar var ama kararsız kaldım hepsi arasında 😊
Ftkn nsle mecburiyetten sağıp biberonla vermek zorunda kalmıştım maalesef meme reddi yaşanıyor yani hiç bir biberon anne göğsüne benzemiyor en doğrusu kaşıkla içirmekmiş sütü ancak o zaman yaşanmıyor meme reddi. Eğer ihtiyaç duyacak olan olursa aklının bir köşesinde tutsun bence. Ayrıca kaşıkla içmekte bebek hiç zorlanmıyor
Safaozbn nsle avent en çok meme reddi yapan biberon bilginiz olsun 4 aylık kızım var meme+mama gidiyorduk bence hiçbir biberona bulaşmayın kaşık biberon en iyisi
filialunae Nazlimom Philips emziği ultra air mi almıştınız ultra soft mu? Ultra soft olan diğerine göre çok daha yumuşak çünkü.
Mylove47 Nur_50 bende öyle aldım cam olarak küçük aldım yeni doğana göre eğer süt gelmezse biberon benim için iyi olabilir bazen yetersiz olunca da doktor mamaya başlatıyor
Kubra-soyler Valla bu 3. Hamileligim otekikerinde emzik olarak wee kullandim biberondada ayni wee kullandim onnli olan markasi değil temiz olmasi bana göre 👍🏻
nsle Ftkn teşekkür ederim. Herkesin bi tecrübesi var bizde ne duyup görürsek deniyoruz kafa karıştırıyor inşallah sorun yaşamayız
CgladaP Seymasya kızımda aventin emziği ve cam biberonlarını kullanmıştım. Şimdi oğlumda akıllandım gittim aventin plastik biberonlarının olduğu set var onu aldım. Emziğide aynı şekilde aventten alıcam indirime denk geldiğimde 😂
Mylove47 CgladaP trendyolda aventlerde indirim var bakmak isterseniz dışarda satılan fiyattan ucuz oluyor biraz
Zeyzey055 CgladaP civilde avent emzikler 0-6 ay olanı 195 tl ebebekte 230 tl qyni ürün trendyolda da uygun bakın isterseniz
Mylove47 Seymasya ben normal olandan yanayım çünkü süt yetmezse erken başlayabilir biberona avent aldim ben emzikle biberonu ve gayet memnunum
Hizligonzales Seymasya ben biberon lansinoh emzik avent kullaniyorum oglumda bunlari kullandim simdi kizimada bunlari aldim
Mylove47 Nur_50 aynen küçük ama yenidoğan da iyi oluyor diyolar da büyük gerekirse almayı düşünüyorum
catandgirlmom Seymasya avent kullanıyorum ikisindede meme reddi olmadı inşallah olmaz 😊 ama keşke biberonu comotomo alsaydım yorumları kullanan memnuniyetleri çok iyi